Sunday, April 26, 2009

the bachelorette party

As you know if you are a reader of my blog, one of my bestest friends Melissa is getting married in like, a month. AHH! a month!? yes, a month.

So, this past weekend we (the bridal party) got together and had ourselves a little shin-dig bachelorette party.

We started planning this way back in February and it finally all came together and paid off! We rented a cottage at Letchworth State Park for a night and it was soooo cute!



Pictures really don't do it justice. It was so perfect for the 4 of us, we couldn't have asked for more!



After we arrived at the park, unpacked our things at the house, we decided a few necessary things were in order. AKA buying supplies to make s'mores and going to the Charcoal Corral for ice cream.



But before we left the park, we drove over to Wolf Creek and walked along the trail for a bit. sooo much fun playing with shutter speed for this one :D







Then, on our way out, the sunlight was like pretty much out of control amazing. Lens flare galore, beautiful colors, sooooooooooooo cool!









So, after we found our s'mores supplies and had our ice cream, we came back to the cottage and foraged for wood. Our fire was pathetic, but it did the trick. Smoke infected clothes and hair were acheived.



The next day, we got up at like o'dark hundred aka 7:30. lord only knows why we were up that early when children were not involved. We had planned a surprise picnic for one o'clock so, for 5 hours we had to find things to do so that we were in the right place at the right time for the surprise to take place.

That proved to be the biggest challenge. Because of the ungodly hour we had awakened, we had to lollygag around for soooooo long lol! last minute showers were pretty much a life-saver. Like, we're pretty much ready to leave, but oh wait! my hair still smells like smoke... i wasn't gonna take a shower, but mmm, i'm thinkin i might want to now. HAHAHA!

We hiked up to the top of upper falls to where the train tracks are and stalled for another hour or so... when there was a car fire deterring everyone from getting in the park! Who has car fires in the middle of a state park?!?!

Everyone managed to get down to the south end though and the picnic was a success. We had a lot of fun, and a lot of sun. I'm cheesy, I know :)



I'm so excited for the wedding! Only 4 more weeks!


Photobucket

5 extraordinary comments:

bethany April 26, 2009 at 11:29 PM  

Beautiful pics, Amanda!! :) Sounds like you had a great time!

Melissa April 27, 2009 at 7:06 AM  

seriously the best bachelorette party EVER!!! Thank you Amanda, Amy and Bunny. :0)

Sgt and Mrs Hub April 27, 2009 at 10:09 AM  

It looks like you made some awesome memories! And the pictures.... stunning.

This kind of thing makes life wonderful :)

-Andrea

G. April 27, 2009 at 1:54 PM  

your pictures are amazing. They look like they are from a magazine photo shoot or something...awesome!

Smiling Sal :) April 27, 2009 at 4:26 PM  

Sounds like you had a great time!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template 'Isolation' by Ourblogtemplates.com 2008      ©Layout Designed ' by Indelible Creations 2009

Back to TOP